Na světě člověka není,aby se zalíbil všem..

Buďte krásná i po cvičení!

11. května 2007 v 15:56 |  Krása těla

Buďte krásná i po cvičení!

Buďte krásná i po cvičení!
Máte strach, že když se vracíte z posilovny či z aerobiku, tak vyděsíte pravděpodobně i toho exhibicionistu, co se předvádí ženám na ulici u vašeho domu? Jenže jak se zbavit nepříjemného pocitu pachu, potu a zarudlých pórů? Máme pro vás senzační rady.
A pak do práce? Dnes byste asi řekla nikdy! Po aerobiku máte červenou pleť, rozmazaný make-up a pocuchané vlasy. Tudíž cvičit chodíte nejraději když už se smráká a vás ve tmě nikdo neuvidí. Jenže kolikrát se vám večer cvičit ani nechce. Zkuste naše rady, jak vypadat stejně skvěle jako před cvičením a pak pro vás nebude problém skočit si mezi prací do vaší posilovny, kdy tam bude příjemně poloprázdno. Před cvičením Zbavte se make-upu. Noste sebou odličovač, kterým odstraňte veškerý make-up, praktické jsou například odličovací kapesníčky. Když se totiž potíte, vaše póry se začnou rozšiřovat, make-up je začne ucpávat a způsobí tak nepříjemné pupínky a záněty. Stáhněte si také vlasy. Pokud namítáte, že culík vám vlasy jen pocuchá a máte je pak zcela jinak tvarované, než jste chtěla, vyzkoušejte bavlněnou čelenku. Vlasy vám nebudou padat do čela a jestli je máte dost dlouhé, lehce si je svažte gumičkou do culíku tak, aby vám nepoletovaly. Během cvičení Utírejte si pleť jemně. Pokud si budete pot stírat ručníkem příliš intenzivně, zčervená vám a vy s ní už nic neuděláte. Po cvičeníSetřete si zbytky potu. K tomu použijte opět jemný navlhčený kapesníček (určený speciálně pro obličej). Nikdy na obličej neaplikujte tělové mýdlo, je příliš silné. Pokud necháte pot na tváři, může opět způsobovat nepříjemné pupínky. Svlažte si vlasy tonikem. Před sprchou si nastříkejte vlasy nějakým lehce parfémovaným hydratačním tonikem (většinou jsou určeny jako osvěžovače pro tělo). Pára ve sprše totiž způsobí, že se vůně vstřebá do vlasů a ty pak nebudou zapáchat potem. Sprchujte se s rozumem. Nepotíte se totiž všude, a tudíž může být poněkud zbytečné drhnout si ty části těla, které to nepotřebují. Voda samotná totiž poměrně hodně vysušuje pokožku. Oživte své vlasy. Pokud nemáte zrovna možnost zajít si ke kadeřníkovi nebo si vlasy hezky znova umýt a vyfoukat (to byste v posilovně mohla rovnou strávit půl dne), tak si je jen navlhčené po páře a toniku vykartáčujte do tvaru tak, jako kdybyste si je fénovala. Jestli máte tu možnost, lehce si je i vyfoukejte. Minimální make-up. Na podrážděnou pleť raději neaplikujte přímo hutný make-up. Pokud se bez něj neobejdete, pořiďte si odlehčenou verzi jako je třeba podkladová emulze a lehký pudr. Zaměřte se spíše na tvářenku a oči. Jak se dáváte do »normálu« po cvičení vy?
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama